نوشمک دو رنگ

نوشمک دو رنگ

محصول نوشمک در ایران از سال ها قبل با فناوری های و ظرفیت های مختلف تولید شده است. در صنایع غذایی همینه با جدیدترین فناوری و بالاترین ظرفیت تولید اقدام به تولید نوشمک همینه نوش کرده ایم. محصولات نوشمک ما در زیر مجموعه فرآورده یخی و یخمک قرار میگیرد و با نام همینه نوش عرضه می شود.

محصول جدید صنایع غذایی همینه به نام نوشمک دو رنگ است که در یک بسته بندی شامل دو طعم می باشد و برای اولین بار در ایران تولید میشود.

این محصول با نظارت کامل متخصصین صنایع غذایی کنترل می شود تا محصولی مطابق با استاندارد های در نظر گرفته شده و شایسته مصرف کنندگان عرضه گردد.

بسته بندی

صنایع غذایی همینه به عنوان بزرگترین تولید کننده نوشمک ، همینه نوش  دو رنگ را به صورت ۱۰۰ گرمی تولید میکند. همچنین توانایی تولید در تمامی وزن ها به صورت اختصاصی نیز مقدور می باشد.

با توجه به ظرفیت تولید بالا و خط تولید مدرن و به روز توانایی تولید تمامی شکل های نوشمک از جمله : نوشمک پیچی ، نوشمک عروسکی و نوشمک تفنگی را دارا می باشیم.

تنوع مزه ها

محصول همینه نوش ما در طعم های مختلفی از جمله پرتقال ، آلبالو ، انار ، تمشک آبی ، زرشک ، لیمو و… عرضه میگردد. در صورت درخواست تمامی طعم ها تولید میشود و نوشمک دو رنگ ای شرکت شامل طعم های (پرتقال-آلبالو) (لیمو-تمشک آبی) (توت فرنگی – زرشک) می باشد.

  • برای آشنایی بیشتر با محصولات ما روی عکس زیر کلیک کنید.

محصولات همینه

نوشمک دو رنگ
*برای سفارش محصول از قسمت تماس باما استفاده کنید*
اخبار جدید
[آرشیو اخبار]
حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات

حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات

حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات صنایع غذایی همینه در نمایشگاه شیرینی و شکلات از تاریخ 23 الی 26 شهریور سال 1394 حضور خواهد داشت و میزبان هموطنان و بازدید کنندگان محترم در این نمایشگاه خواهد بود. این شرکت اقدام به تولید انواع پشمک با برند تجاری باباکندی کرده است و با...

ادامه
مقالات سایت
[آرشیو محصولات]