پشمک لقمه ای شکلاتی

پشمک لقمه ای شکلاتی یک محصول هیجان انگیز

یکی از انواع پشمک، پشمک لقمه ای شکلاتی است که تهیه شده از پشمک در زیر لایه ای از شکلات می باشد.

پشمک لقمه ای این شرکت تهیه شده از بهترین مواد اولیه است و برای تهیه این محصول از متخصصین در زمینه تحقیق و توسعه استفاده شده است. به طور مثال آرد مصرفی این شرکت از گندم های استرالیایی تهیه شده است و دارای بالاترین مقدار گلوتن است. همچنین پودر کاکائو مصرفی از کشور هلند خریداری شده است. طعم وانیل مصرفی از شرکت F+L آلمان تهیه شده است.

بعد از تهیه مواد اولیه و ورود به شرکت تمامی مراحل تولید زیر نظر مهندس کنترل کیفیت و متخصص صنایع غذایی بررسی و کنترل میگردد تا محصولی مطابق با استانداردهای در نظر گرفته شده تولید شود همچنین آزمایش های مربوطه بعد از تولید محصول در آزمایش های مجهز این شرکت  انجام میگیرد تا محصول نهایی بدون هیچ مشکلی وارد بازار شود.

تمامی پشمک های صنایع غذایی همینه از جمله پشمک الیافی ، پشمک شکلاتی و پشمک لیوانی دارای پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو و تاییدیه آزمایشگاه های همکار اداره استاندارد می باشد.

بسته بندی

به دلیل اهمیت بسیار بالای بحث بسته بندی در بازاریابی و فروش برای بسته بندی این محصول از متخصصین در زمینه طراحی و بسته بندی استفاده شده است. همچنین مواد مصرفی برای تهیه بسته بندی نیز با بررسی ها انجام شده بهترین بسته بندی برای سلامتی در نظر گرفته شده است.

پشمک های لقمه ای صنایع غذایی همینه به صورت دو سر پیچ در بسته بندی فله ای به صورت کارتن های 3 کیلو گرمی ، خمره های استوانه ای 500 گرمی عرضه می شود. همچنین محصول پشمک دو سر پرس نیز تولید میگردد.

لازم به ذکر است محصول پشمک این شرکت با برند های باباکندی و  توقع عرضه میگردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و تماس با ما روی این لینک کلیک کنید.

  • برای آشنایی بیشتر با محصولات ما روی عکس زیر کلیک کنید.

محصولات همینه

 

 

پشمک لقمه ای شکلاتی
*برای سفارش محصول از قسمت تماس باما استفاده کنید*
اخبار جدید
[آرشیو اخبار]
حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات

حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات

حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات صنایع غذایی همینه در نمایشگاه شیرینی و شکلات از تاریخ 23 الی 26 شهریور سال 1394 حضور خواهد داشت و میزبان هموطنان و بازدید کنندگان محترم در این نمایشگاه خواهد بود. این شرکت اقدام به تولید انواع پشمک با برند تجاری باباکندی کرده است و با...

ادامه
مقالات سایت
[آرشیو محصولات]